eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بی معرفتی ادما به هم فرصت تنهایی میده و تنهایی جرعت پرواز ..
از لحاظ روحی نیاز دارم؛ بشینم با یه غریبه مست کنم و همه دردودل هام رو براش بگم و بعد دیگه هیچوقت همدیگه رو نبینیم.
لازم نیست حتما گلوی کسی را بفشاریم تا بمیرد، یا چاقو را فرو کنیم توی قلبش، لازم نیست مقتولی باشد، لازم نیست حق نفس کشیدن را سلب کنیم از کسی تا اسممان را بگذارند قاتل.. یک وقت هایی، با یک حرف هایی،با یک رفتارهایی،با یک نگاه هایی، یکی را جوری میکشیم،احساس کسی را جوری فلج میکنیم که از هزار دست به خون آلوده شدن هم بدتر است، از هزار بار یک نفر را کشتن هم بدتر است.. حواستان باشد،مبادا کاری کنید کسی را محکوم به زندگی بدون هیچ احساسی کنید، ما در برابر تمام انسان هایی که نقشی تو زندگیمان دارند مسئولیم، در برابر قلب ترک خورده اشان، در برابر بغض توی گلو مانده اشان در برابر تنها تر شدنشان ! -فاطمه‌جوادی
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدم ، به خیال بسپار هیچ‌گاه ، هیچ‌وقت خوشبخت نخواهی شد زمانی که دل های شکسته ای را پشت سرت رها کرده ای:))!
سلام
من فقط مشتاق آرامشم . مشتاق اندکی فراموشی.
‹اغمــٔـا›
؛
ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد؛ دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد(:
یسری وقتی سیگار می‌کشن دودشو راحت می‌دن بیرون، یسری هم حبسش می‌کنن و می‌برنش تو ریه‌هاشون؛ غصه خوردن من هم همینطوریه... غصه رو حبس می‌کنم و بعد قورتش می‌دم، می‌ره توی تمام وجودم لابه‌لای تک‌تک سلول‌هام و مثل غبارِ خونه‌های صد ساله می‌شینه و به تو فکر می‌کنه.
بیماری عجیبی در جهان هست و آن خواستنِ چیزهایی اسـت که نداریم، و این چرخه هیچگاه پایان ندارد...! -آندره‌ژید