eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
از آدم ها بُت نسازید ؛ این خیانت است .. هم به خودتان هم به خودشان ! خدایی می‌شوند که خدایی کردن نمی‌دانند و شما در آخر ، می‌شوید سر تا پا کافر خدای خود ساخته !
پوکی استخوان داشت ، پر شده بود از پوچی و زخمی تو خالی‌...
قدر موهای سفیدتون رو بدونید ‌، فقط اونا یادشونه که کجاها چی بهتون گذشته ؛
ولی دلم میخواد بدونم چطوری میتونین به یه نفر این همه دروغ بگید و هیچوقت حس بدی دربارشون نداشته باشین.
به نظرم " از تو توقع نداشتم" غمگین ترین جمله ی دنیاس ، یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو دیگه نباید خراب می کردی:)))
همیشه هم نیاز به گفتن دوستت دارم نیس، دوست داشتن رو از رفتار هم میشه فهمید.
کاش بیدار میشدم میدیدم همش خواب بود !.
میتونم بگم مزخرف ترین موجوداتی که روی زمین دیدم همین آدم ها بودند ، به کسانی که دوستشان‌ داشتند آسیب می‌زدند ، دوست داشتن هایشان واقعی نبود ، اعتماد کردن به آنها پشیمانی‌ به همراه داشت و در حرف هایشان صداقتی دیده نمیشد و تظاهر به آدم بودن می‌کردند.
همیشه اونی که باید باشه نیست .
اشتباه از ما بود اشتباه از ما بود که خوابِ سرچشمه را در خیالِ پیاله می‌دیدیم دستهامان خالی ، دلهامان پُر گفتگوهامان مثلا یعنی ما! کاش می‌دانستیم هیچ پروانه‌ای پریروز پیلگیِ خویش را به یاد نمی‌آورد. حالا مهم نیست که تشنه به رویای آب می‌میریم .. از خانه که می‌آئی یک دستمال سفید ، پاکتی سیگار ، گزینه شعر فروغ ؛ و تحملی طولانی بیاور..