اشتباه ماهم همینجاست، همه چیز را به زیبایی میبینیم. در صورتی که همان زیباها بدجور مارا آزار میدهند...:]
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گول ظاهر آدم هارو نخور؛
ارتش هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود:))!