‹اغمــٔـا›
؛
بعضی وقتا احساس میکنم رو دسته خدا موندم ، خستش کردم ؛
خودشم نمیدونه با من چیکار کنه.
ولی كاش زندگی فقط يه بار نبود ، چندين بار بود تا من ميتونستم قانعت كنم كه اين يه بارو با من حرومش كنی . . .
مامان میگه یه آدم وقتی دل و دماغ هیچ کاری و نداشته باشه پیر شده دیگه ؛
چقد منو میگه !")
آدما؟
فقط چند تیکه گوشته چسبیده به استخون ، با روکشی از پوست ؛ یک دهن دارن که تا زمان مرگشون کثیف تر از تونل های فاضلابی میشه ؛ گوشایی که به مزخرف ترین کلمات گوش میدن ، مغزایی از کار افتاده که فقط یک دهم اون استفاده میشه ؛ چشم هایی که حقیقت جلوشونه ، اما نمیبینن ، انگار روی قرنیه و مردمکشون رو خاک گرفته !
@AghmaaJazr o Mad (Guitar).mp3
زمان:
حجم:
3.7M
مگه میشه تو رو یادم بره این آدم گره به چشمات زده:)))"
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ما آدما استاد منتظر بودن چیزایی هستیم که قرار نیست هیچ وقت اتفاق بیفته:))!
اگر تمام دردی که به من میدادی درخت میشد الان جنگلی بودم به وسعت کل این سیاره خاکی:))))
هیچوقت آدمایی ک از خودشون متنفرن رو از هیچی نترسونید ، اونا هیچی برای از دست دادن ندارن ، شما نمیتونید به اندازهای که اونا از خودشون متنفرن ، ازشون متنفر باشید !