eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
نزار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه ‌، یکم به خودت بیا فکنم وقتشه:))!
سلام
تنگ شده دل ساعت ، برای نگاه های نگرانی که از ترس گذشتن زمان بهش مینداختی.
- تهش چی شد؟ +تهش اینقدر دلم شکست که دلی نموند تا دوستش داشته باشم:).
بی‌‌حس شدگان را چه غم از خنجرِ بعدی ؟!
﮼ما را به‌ سخت‌ جانی‌ خود‌ این‌ گمان‌ نبود . .
حق با پرستوها بود نباید عادت میکردیم ؛ باید درست قبل از اینکه وابسته بشیم کوچ میکردیم یه جای دیگه...!
نه این که حرفی نباشد ، هست خیلی هم هست اما دلشکسته ها می‌دانند غم به استخوان که برسد ‌، می‌شود "سکوت"
و در آخر.. قول ها فقط حرف اند !.
قطار می‌رود ، تو می‌روی ، تمام ایستگاه می‌رود! و من چقدر ساده‌ام که سال‌های سال در انتظار تو؛ کنار این قطارِ رفته ایستاده‌ام .. و همچنان به نرده‌های ایستگاهِ رفته تکیه داده‌ام . .