‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمهایی که هیچوقت حوصله ندارند
بیشتر از همیشه انتظار کشیده اند:))!
میخواستم بیام بنویسم امروز چقدر همهچی غمگینه بعد یهو یادم اومد الان مدت هاست که همه چی غم داره.
ولی میگما..
چقدر بهمون گفتن که طرف اینجوریه ، و ما محکم جلوشون واستادیم که نه اشتباه میکنید اینجوری نیست ولی دقیقا همونجوری بود:))..
‹اغمــٔـا›
؛
حال من بد نیست و یعنی هیچ جای بدنم درد نمیکند ولی اگر بخواهی حالم را عمیق تر جویا شوی باید به تو بگویم که بههیچ وجه از زندگی خوشم نمیآید.