میخواستم بیام بنویسم امروز چقدر همهچی غمگینه بعد یهو یادم اومد الان مدت هاست که همه چی غم داره.
ولی میگما..
چقدر بهمون گفتن که طرف اینجوریه ، و ما محکم جلوشون واستادیم که نه اشتباه میکنید اینجوری نیست ولی دقیقا همونجوری بود:))..
‹اغمــٔـا›
؛
حال من بد نیست و یعنی هیچ جای بدنم درد نمیکند ولی اگر بخواهی حالم را عمیق تر جویا شوی باید به تو بگویم که بههیچ وجه از زندگی خوشم نمیآید.
غریبه بود!
نه مانند غریبه هایی که در خیابان
از کنار آن ها رد میشدم،
غریبه بود، مانند شعری که از برش بودم ،
اما شاعرش من نبودم ...