غریبه بود!
نه مانند غریبه هایی که در خیابان
از کنار آن ها رد میشدم،
غریبه بود، مانند شعری که از برش بودم ،
اما شاعرش من نبودم ...
کاش بتونم از بخشیدن آدما دست بردارم،
چون به اونا بهونهای میدم تا به آزار دادنم ادامه بدن.
گفت دوری آدمو دلتنگ میکنه و دوری کردنش آدمو دلگیر، و ما دلگیرترین دلتنگای دنیا بودیم:)
@AghmaaMohammad Taher - Golam (320).mp3
زمان:
حجم:
6M
ما جفتمون غلط کردیم ولی هنوز به فکرتم من ردی . . !
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اونايی كه ميدونن كجا خودشون رو به نفهمی بزنن خيلی آدمای فهميده ای هستن:))!