eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‌آدمی زاد؟ -طومار طولانی انتظار
گاهی انسان حرف هایش که نه، صدایش تمام میشود . . .
‹اغمــٔـا›
داوری نکنید تا بر شما داوری نشود و حکم نکنید تا بر شما حکم نشود. چه بسیار انسان هایی که با سرزنش دی
گذشتن که آره، همه چی میگذره، ولی مهم اون آدمیه که تو این پروسه‌ گذشتن نابود میشه و کسی متوجه نمیشه(:
چقدر لابه‌لای واژه‌ ها گریه کردیم و کسی نفهمید ! ولی من غمم را دوست دارم این را دانسته ام که غم، عزیز است...
‹اغمــٔـا›
-در آخر قول ها، کلمه ای بیش نبودند؛
-ما هنر‌پیشه ی خندان درون گراییم؛
گفت ؛ عشق؟ و بعد تا ساعت‌ها ، تنها صدای قهقهه‌اش بود که شنیده میشد.
احساس می‌کنم که دارم تغییر می‌کنم ‌؛ دیگه عین همیشه نمی‌خندم ‌، عین همیشه نه لبخند می‌زنم و نه حرف می‌زنم. این اواخر فقط از همه‌چیز خیلی خسته‌ام ..
دستان مرگ لابه‌لای شاخه‌های درخت زندگی میرقصیدند.
ما بیشتر از اینکه افسرده باشیم ، فرسوده‌ایم این روزها !.
احساس یه بچه‌ای‌رو دارم که تازه بستنی خریده ، باهاش خورده زمین و دهنش پر خونه و بستنیشم افتاده تو جوب. و تنها دلخوشی که داشت و از دست داده‌ ..
دلتنگی چیز مزخرفیه انگار تویه ی اتاقی و خودتو به در و دیوار میکوبی تا بیای بیرون ولی هیچ راهی برای فرار وجود نداره:))))