eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گفت ؛ عشق؟ و بعد تا ساعت‌ها ، تنها صدای قهقهه‌اش بود که شنیده میشد.
احساس می‌کنم که دارم تغییر می‌کنم ‌؛ دیگه عین همیشه نمی‌خندم ‌، عین همیشه نه لبخند می‌زنم و نه حرف می‌زنم. این اواخر فقط از همه‌چیز خیلی خسته‌ام ..
دستان مرگ لابه‌لای شاخه‌های درخت زندگی میرقصیدند.
ما بیشتر از اینکه افسرده باشیم ، فرسوده‌ایم این روزها !.
احساس یه بچه‌ای‌رو دارم که تازه بستنی خریده ، باهاش خورده زمین و دهنش پر خونه و بستنیشم افتاده تو جوب. و تنها دلخوشی که داشت و از دست داده‌ ..
دلتنگی چیز مزخرفیه انگار تویه ی اتاقی و خودتو به در و دیوار میکوبی تا بیای بیرون ولی هیچ راهی برای فرار وجود نداره:))))
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کاش میشد به انتخاب خودت از بعضی خوابات بیدار نشی و توی همون خوابت زندگیت رو ادامه بدی:))!
سلام
ما باید بنویسیم ، از غم ، از دردو زجر ، از شادی. اگر این احساسات روزی تمام شود ، نوشته است که باقی میماند.
همانندِ پازلی هزار تکه ام ، که چند تکه‌اش لابه‌لای دست‌و پای دیگران گم شده و حالا خودش مانده و جاهای خالی‌ِ وجودش:))
رسول یونان نوشته بود : دلم برای تو تنگ شده است اما نمی‌دانم چه‌کار کنم ، مثل پرنده‌ای لالَم که می‌خواهد آواز بخواند و نمی‌تواند .!