eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی اوقات دعوا کردن چیزِ بدی هم نیست ، آدم خیلی واقعیت هارو از طرفش توی همین دعواها میفهمه، حرف های ناگفته !
از زندگی با مردم ، از حرف زدن ، عاجزم ‌؛ کاملا در خود فرو رفته‌ام ، به خودم فکر می‌کنم ‌؛ سرخورده ، خالی از حرف ، هراسان ‌؛ چیزی ندارم به کسی بگویم. هرگز ، به هیچ کس.
هم بود هم‌ نبود ، چیزی شبیه کمبود.
یک روز می آیی که من دیگر دچارت نیستم:))
زندگي كردن كمياب ترين اتفاقِ دنياست .. اغلب مردم زنده هستند ‌، همين !
در « اینم شد زندگی ؟» ‌ترین حالت ممکنم ..
ناگفته‌هامون بیشتر از حرفای گفتمونه، این یعنی کسی رو نداریم بدون قضاوت درکمون کنه و حرفامونو بشنوه .
‌من تمام شده‌ام، یک نقطه کنارم بگذارید.
چقدر دلش می‌خواست فریاد بکشد و خشم خود را بیرون بریزد اما فقط به آرامی گریست ، در آن دقایق تلخ گریه تنها وسیله‌ ای بود که روح نا آرامش را تسکین می‌ داد:)
فقط اینو میدونم جایِ خالی بعضی آدما هیچوقت پر نمیشه ، با هیچکس ، با هیچی ، هیچ‌ جوره‌ ‌؛ اون احساس خلأ بعد از رفتنشون همیشه هست . .
توییت امشب: