eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و سر انگشتی روی شیشه های مات... بار دیگر مینویسد: خانه ام ابری است . ‌.
واژه ‌هایت ‌را‌ به ‌دار ‌آویز ؛ باور کن ‌‌مرگ ‌بر ایشان ‌بهتر ‌از‌ نادیده ‌گرفته‌ شدن ‌یا‌ درک ‌نشدن‌ است !.
‌به تماشا نشسته‌ام انتهای خود را .
جان چه می‌دانست از دنیا چه‌ها خواهد کشید ؛
ما خدایِ دلبستن به چیزهای محالیم:)))
آسمان پرده‌ی سیاهش را کشید، سکوت رنگ تیره‌اش را به دیوارهای اتاق پاشید ، چشم‌هایش که بسته شدند ، خود را در میانِ تصاویری از گذشته پیدا کرد.
مغزش انقدر داد زده بود از مویرگاش خون میزد بیرون ! قلبش که انقدر گریه کرده بود مثل چوب خشک شده بود ! ولی هنوز داشت لبخند میزد..
منم هرشب ساعت 25:61 حالم خوب میشه، موزیک مورد علاقمُ میپوشم ‌.. لباس مورد علاقمُ گوش میدم ‌.. رو تختم راه میرم ‌.. رو زمین میخوابم. !
‏"تو که اینجوری نبودی" ‌، انقدر ناراحت کننده‌ست که حس می‌کنم گوینده داره تهِ دلش های های گریه می‌کنه.
میگفت: نباید اینجوری میشکستی منو ؛ من تورو باور کرده بودم:)))
میگم نمیترسید رفتاراتون بخوره به یه کنج ، کمونه شه طرف خودتون گوشه‌های تیزش روحتون رو برنجونه ؟