از نظر روانشناسی:
گریه کردن نشون دهنده صحبت کردن بدنه،
وقتی دردی که شما نمیتونید اونو به زبون بیارید
بدن با گریه به زبون میاره !
‹اغمــٔـا›
معین دهاز میگه:
خیرهام به قاصدک !
این گیاهِ غریب که پس از مرگ به راه میافتد
دقیقاً مثل ما آدما که بعد از کاریترین زخمها
با درد جوونه میزنیم و رشد میکنیم :)!