eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏احتمالا برایش دوران سختی بود ؛ ‏دورانی ك تقلا می‌کرد زندگی کند ، پیشرفت کند ، خوشحال باشد ، اشك بریزد اما خاموش نشود ، نفس بکشد بدون درد ، نترسد ، بجنگد ، نرود و بماند ، بسازد ، انسان باشد ‌! زنده بماند ، زنده بماند ، زنده بماند !
نمی‌توانست احساسش را بیان کند ‌...
‹اغمــٔـا›
نمی‌توانست احساسش را بیان کند ‌...
دردی بود ، بالاتر از حدِ معلوماتش:))
آیا فکر می‌کنی به همین سادگی است ك برای رهایی از یك زخم آن را ببندی?!
میگفت چه دردی بیشتر از اینکه: می بینی ‌ ُ می فهمی ‌، و انگار نه انگار ‌.!
من ؛ تمام آنانی‌ام که رفته‌اند . . ‌.
همه آدم ها یك روزی یا یك شبی بدون اینکه بدانند برایِ آخرین بار همدیگر را میبینند(:
من آرامم فقط کمی بی‌حوصله‌ام ، آسمان روی سرم سنگینی میکند ، تمامِ خنده‌هایم را نذر کرده‌ام که گریه‌ام نگیرد ، هرچه خودم را به کوچهٔ بی خیالی میزنم باز از سر کوچهٔ دلتنگی در می‌اورم ، من خوبم ، اما تو باور نکن.
هدایت شده از ‌
‌قلبم خیلی به درد میاد . انگار خدا خاکشونو از یه جا برداشته ...
و به زودی همه‌ی ما زیر خاك خواهیم خفت ‌؛ ما ك هرگز به هم مجال ندادیم روی آن بیارامیم ..
کاش اصلا کلمه " کاش" وجود نداشت تا با هر بار گفتنش یاده حسرتامون بیوفتیم .