‹اغمــٔـا›
از بودن ُ موندن ُ مَصدرای ِ دیگهای که مربوط میشن به زندگی کردن)! #کنجِدلِمَن
ضعیف بودن داغون ترین حالتِ ممکنه؛
‹اغمــٔـا›
یه آدمی که هیچی از اطرافش نمیفهمه ..
و فقد جسمش وابسته به دورانی از زندگیِ!
#کنجِدلِمَن
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ولی آقای علی یاسینی قرار نبود این فکرو بندازی تو سرمون که اون حتما بهتر از منه:))!
من هیچوقت نتونستم توضیح بدم چرا بعضیچیزها غمگینم میکنن نتونستم بگم چرا یه مکان یا یه آهنگ یا حتی یه رنگ غمگینم کرد؛ هیچ کلمهای برای توضیح این حس نداشتم هنوزم ندارم. ولی همچنان که بهشون فکر میکنم، بغض خفهم میکنه:)
این روزا شبیه یه آدمیم که وسطِ دریا افتاده و اصلاٌ نمیدونه برای نجاتش چیکار باید بکنه و کدوم طرفی بره و فقط داره دست و پا میزنه تا غرق نشه . .