eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
لبخند بزن ؛ گرچه دلت خون است.
کاش میشد یه "ولم کنین" بچسبونم به پیشونیم.
مارا اندوهی کُشت که به هیچکس نگفتیم.
آدم‌ها عبارتند از حرف‌هايى كه نتوانسته‌اند به‌هم بزنند ؛
‹اغمــٔـا›
؛
شده آیا که نفهمی که چه مرگت شده است؟! من دقیقا به همین حال دچارم امروز... !
یادتون میاد بچه ک بودیم اگه چند تا خوراکی داشتیم اونی که خیلی دوسش داشتیم رو میزاشتیم آخر بخوریم ! و گاهی وقتا پیش میومد ک یهو یکی از دستمون میقاپید و میخوردش، اون وقت بود ما میمونیدم با کلی پشیمونی و گریه زاری. پس اگه دوسش داری بهش بگو تا یکی دیگه از دستت نقاپه، نزار تو بمونی با ی دنیا حسرت . .
شازده كوچولو پرسيد: با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟ روباه جواب داد: اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش بعد غمگين شو ! بخش عمده ى زندگى ما در توهم ميگذرد توهم مالك بودن.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ما بزرگترین معذرت خواهی رو به خودمون بدهکاریم ، برای تحمل خیلی چیزا:))!