شازده كوچولو پرسيد:
با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش
بعد غمگين شو ! بخش عمده ى زندگى ما در توهم ميگذرد
توهم مالك بودن.
@tah_monde_afkarm‹ غریبآشنا ›.mp3
زمان:
حجم:
9.2M
صدای من به تو غریب آشنا:)!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ما بزرگترین معذرت خواهی رو به خودمون بدهکاریم ، برای تحمل خیلی چیزا:))!