eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
باید یقه خودمو بگیرم و بگم چته؟چرا هر کاری میکنم هیچوقت برات کافی نیست؟چرا هر کاری میکنم خوشحال نمیشی؟چرا هیچوقت نمیذاری برات کافی باشم?!
ما برای فرار از واقعیت خوابیدیم ولی کابوس دیدیم:)
یک توده در حال فسخ و تجزیه بودم ، گویا همیشه اینطور بوده و خواهم بود ، یک مخلوط نامتناسبِ عجیب !.
میگفت:‌ در قلبم ریشه کردی و روییدی و روییدی و روییدی و سرم را به باد دادی .
در من کودکی فلج است ، که خواب دیده میشود دوید.
اکنون از این من فقط یک تَن مانده ؛ یک تَنِ صد تُنی غم...
هدایت شده از ‌
مرده‌هایی هستیم که خاکمان نکردند ... - داستایوفسکی
خسته و فرسوده در کُنجی به انتظار اتمام بود !.
تمام روز های زندگیش دلگیر و تکراری شده ؛ دیگر میلی به ادامه دادنشان نداشت . .
وقتی انسان آموخت که چگونه با رنج‌هایش تنها بماند ، آن‌وقت چیز زیادی نمانده که یاد نگرفته باشد:)