eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
در من کودکی فلج است ، که خواب دیده میشود دوید.
اکنون از این من فقط یک تَن مانده ؛ یک تَنِ صد تُنی غم...
هدایت شده از ‌
مرده‌هایی هستیم که خاکمان نکردند ... - داستایوفسکی
خسته و فرسوده در کُنجی به انتظار اتمام بود !.
تمام روز های زندگیش دلگیر و تکراری شده ؛ دیگر میلی به ادامه دادنشان نداشت . .
وقتی انسان آموخت که چگونه با رنج‌هایش تنها بماند ، آن‌وقت چیز زیادی نمانده که یاد نگرفته باشد:)
و شاید دلتنگی همان خونریزیِ خاطرات بود...!
ای کاش مغزم چیزایی رو که نمیخوام به یاد بیاورم به من یادآوری نمیکرد؛
بغض‌هایم تا جایی بالا آمده‌اند، که دیگر مجبورم خودم را قورت دهم .
بعد از مدت‌ها که به خودم سر زدم، دیدم کلا خاک گرفتم و آینه‌ی قلبم شکسته ؛ مغزم شیارهاش به هم گره خوردن و با قلبم غم بلد بودن‌و تمرین می‌کنن(((:
توییت امشب: