وقتی انسان آموخت که چگونه با رنجهایش تنها بماند ، آنوقت چیز زیادی نمانده که یاد نگرفته باشد:)
بعد از مدتها که به خودم سر زدم، دیدم کلا خاک گرفتم و آینهی قلبم شکسته ؛
مغزم شیارهاش به هم گره خوردن و با قلبم غم بلد بودنو تمرین میکنن(((: