eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
بابام جواب داد:
حالا که گفتی عزیزم حس میکنم بهترم...
عاشق بودن اینجوریش خوبه:)))
در خودم هر چه فرو رفتم و ماندم کافی است رو به بیرون زدن از خویش دری می خواهم...!
شنیده بودم قلب هر کس به اندازه مشت گره کرده اش است ! مشت می کنم و خیره می شوم به انگشتهای گره خورده ام دستم را می چرخانم و دور تا دورش را نگاه می کنم ... چقدر کوچک و نحیف باید باشد قلبم در عجبم از این کوچک نحیف، که چه به روزم آورده ...! وقتی تنگ می شود ... میخواهم زمین و زمان را بهم بدوزم ! وقتی می شکند، چنگ می اندازد به گلویم و نفس را سخت می کند ... وقتی که میخواهد و نمی تواند موج موج اشک می فرستد سراغ چشمهایم ... در عجبم از این کوچک نحیف...! "احمدشاملو"
پـیـرش ڪردم دلــی را ڪه داشـت مـی ڪرد بـچگـی :)..!
یه نگاه به روابطِ دور و برتون بندازین. ببین اون آدمی که داری خودتو درگیرش میکنی، همون آدمیه که اگه به نفرت‌انگیزترین حالتِ زندگیت برسی، کنارت وایسه بگه اشکال نداره باهم درستش میکنیم؟ همون آدمیه که اگ سخت زمین خوردی بیاد دستتو بگیره نه اینکه با منطق و فلسفه ازت جدا شه و بره! بشناسین آدمای دورتونو...!
نه دنیا بیمارستانه و نه آدما دکتر. کسی نمیخواد خودشو درگیر مشکلاتِ یه آدم بیمارکنه، آدما دنبال کسی‌ان که بتونه حالشونو خوب‌کنه، زندگیشونو بهتراز این کنه، کسی دنبال ‌بارِ اضافی برای شونه‌هاش نیس، اشکالی نداره اگه خوب نیستی؛ این فقط حقیقتیه که باید بدونی تا بیشترازاین آسیب نبینی؛:)
اگه بخوام رابطه‌ای که داشتیم‌ و حضورِ کوتاهت تو زندگیمو با یه جمله خلاصه‌کنم باید بگم "تو درست‌ترین آدمِ ممکن تو اشتباه‌ترین‌ تایمِ زندگی من بودی..!"
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
نیش هایی که دشمن میزنه برنده است ، اما نیش هایی که دوست میزنه کشنده که هیچ مرحمی نداره:))!