eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه بخوام رابطه‌ای که داشتیم‌ و حضورِ کوتاهت تو زندگیمو با یه جمله خلاصه‌کنم باید بگم "تو درست‌ترین آدمِ ممکن تو اشتباه‌ترین‌ تایمِ زندگی من بودی..!"
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
نیش هایی که دشمن میزنه برنده است ، اما نیش هایی که دوست میزنه کشنده که هیچ مرحمی نداره:))!
سلام
به هوش بودم از اول که دل به کسی نسپارم شمایل تو بدیدم نه صبر ماند و نه هوشم:)
یه بار بهش گفتم:‏ میدونی من آدم صفر و صدی هستم، یعنی یا برای یکی تا پای جونم هستم یا یه⁩ جوری نیستم که انگار هيچ‌وقت نبودم و این بستگی به خود آدما داره! هيچ‌وقت نصفه و نیمه نیستم و آدمای نصفه نیمه هم توی زندگیم راه نمیدم. من آدم تکلیف روشنیم و از آدمای تکلیف روشن هم خوشم میاد...!
مهران قدیری میگه:
‹اغمــٔـا›
مهران قدیری میگه:
آن که به من وفا نکرد مرهم تو نمیشود...!:)
همه‌ی پایان‌های خوش که مال کنار هم بودن نیست، میشه کنار هم نبود و پایان خوش داشت..!
من... آمده بودم بمانم... کسی مرا نخواست... بی صدا... در تاریکی مطلق... رفتم... بعد از رفتنم... دنبالم دویدند... اما.... نبودم... نبودم... نبودم... دیر بود.... دیر بود...
میخوام برم اونی که بهم میگفت بزرگ بشی یادت میره رو بگیرمو بش بگم آره یادم رفت؛ ولی چرا نگفتی انقدر زخم رو زخمت میشینه که درد قبلیارو یادت میره؟!چرا نگفتی دردای جدید که بیاد یادت میره قبلیارو؟؟؟