گفت : وقتی که غمگین شدی و کسی برایِ خنداندنت تلاشی نکرد، آن زمان حتماً مرا به یاد خواهی آورد:)
مرگ تنها نفس نکشیدن نیس ، من مردگان بیشماری رو دیدم که راه میرفتن ، حرف میزدن ، سیگار میکشیدن !
به نرسیدن ها عادت کردهام ، جزئی از وجودم شدهاند ، حتی در تمامی داستانها و تصورات ساخته و پرداخته ذهنم ، خسته و پریشانم ، گوشهای پرداختهام ودرحال سوگواری برای تلاش های بیسرانجام میباشم.
انگار قرار نیست راحت بشیم، مثل تنه درختی که رو اقیانوس شناوره، نه غرق میشه نه به ساحل میرسه..