برایِ من ساز نزن نه میخواهم ، نه میتوانم که به سازت برقصم ، من رقاصه ای لنگم ... فرومانده در خویش.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
امیدوارم تو سن شصت هفتاد سالگی یاد کارهای نکرده و آروزهای از دست رفته جوونیمون نیوفتیم و همه وجودمون پُرِ حسرت نشه:))!