eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
برایِ من ساز نزن نه میخواهم ، نه میتوانم که به سازت برقصم ، من رقاصه ای لنگم ... فرومانده در خویش.
غم زمانی عظیم است که آدمی را به سکوت وادارد . .
آرام باش هیچ چیز ارزش این همه دلهره را ندارد ، ما رفته ایم . سالِ 1496.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
امیدوارم تو سن شصت هفتاد سالگی یاد کارهای نکرده و آروزهای از دست رفته جوونیمون نیوفتیم و همه وجودمون پُرِ حسرت نشه:))!
سلام
گر گله‌ای هم هست دگر حوصله‌ای نیست.
دنیایِ ما پر از دست هایی‌ست که خسته نمیشوند از نگه داشتن نقابها..
همه چیز درست میشود نمیدانم، شاید یک روزی، شاید هیچوقت !
من در تمامیِ شب ها میمیرم و فردا صبحش بلند میشوم تا به زندگی‌ام برسم؛
حس میکردم که صدا در گلویم می‌ایستد.
و هیچکس نپرسید با تو چه کرده اند که اینگونه در خلسه ای از سکوت فرو رفته ای:)