eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم میخواهد از این خانه خارج شوم ، راه بروم، راه بروم و دیگر هرگز به اینجا باز نگردم !(:
گفتم : آینده جوابِ این مشقتهارا خواهد داد. گفت : سالهایی را که از دستمان رفته چه‌کسی به ما پس میدهد ؟!
‏من فقط‌ آرزو کردم بزرگ شم که دیگه محتاج کسی نباشم چیزیو از بالای کابینت و یخچال بهم بدن ، اصلا برنامه‌ای برای این حجم نگرانی نداشتم..
بی حوصلگی در وجودمان نفس میکشد.
تو "نمیدونم چمه ترین" حالت ممکنم.
و معجزه ماییم که هنوز زنده ایم !.
یه وقتایی تصمیم میگیری عوض شی نشون میدی که به آینده امیدواری ، آهنگ شاد پلی میکنی و شیطنت میکنی، یه مدت هم ادامه میدی و بعدش به اندازه تمام مدتی که خودتو نگه داشتی و تظاهر کردی ، گریه میکنی :)))
در واقع زندگیِ من گورستان امید های بر باد رفته بود .
انتهایِ نگاهش میرسید به آسمان، او مشتاق پریدن بود :>
خسته تر از آنم که بگویم به چه علت !
من را بگذارید بمیرد.