کاش الان همون آدمی بودم که کل وسایل هاش رو ریخته تو یه کوله ، تو فرودگاهه و تنهایی میره برای مدتی دور از همه .
بايد هر چه زودتر كلک را كند و رفت ،ايندفعه شوخى نيست هر چه فكر ميكنم هيچ چيز مرا به زندگى وابستگى نميدهد ، هيچ چيز و هيچكس.
میگفت:
32تا حرف توی زبان فارسی داریم و بینهایت کلمه ، اونوقت من بازم نمیتونم این کلمه ها رو جوری کنار هم بچینم که درکم کنین.
دلم میخواهد برای یک بار هم که شده نباشم ، کسی حضور مرا حس نکند ، از اینکه همیشه بودهام خستهام ، دلم میخواهد روزی کسی با دیدنِ چیزی یاد من بیوفتد و با خودش بگوید "چرا نیست ، چرا رفت؟"