eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش الان همون آدمی بودم که کل وسایل هاش رو ریخته تو یه کوله ، تو فرودگاهه و تنهایی میره برای مدتی دور از همه . ‌
آخرش علت مرگمون رو میزنن : خفگی در اثر بغضی انبار شده در گلو .
و ما يک مشت دردِ متحركيم ؛
من خودِ واقعیم رو یجایی بینِ منِ جدید و منِ قدیم گم کردم . . .
بايد هر چه زودتر كلک را كند و رفت ،ايندفعه شوخى نيست هر چه فكر ميكنم هيچ چيز مرا به زندگى وابستگى نميدهد ، هيچ چيز و هيچكس.
گاهی باید خوابید ، دیگر فکر نکرد.
میگفت: 32تا حرف توی زبان فارسی داریم و بینهایت کلمه ، اونوقت من بازم نمیتونم این کلمه ها رو جوری کنار هم بچینم که درکم کنین.
‏دلم می‌خواهد برای یک بار هم که شده نباشم ، کسی حضور مرا حس نکند ، از اینکه همیشه بوده‌ام خسته‌ام ، دلم می‌خواهد روزی کسی با دیدنِ چیزی یاد من بیوفتد و با خودش بگوید "چرا نیست ، چرا رفت؟"
امروز غذا گوش دادم ، فیلم خوردم ، آهنگ دیدم و اصلا بهت فکر نکردم:))))
_ کلمات از شرح احوالِ ما عاجزند .