eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی باید خوابید ، دیگر فکر نکرد.
میگفت: 32تا حرف توی زبان فارسی داریم و بینهایت کلمه ، اونوقت من بازم نمیتونم این کلمه ها رو جوری کنار هم بچینم که درکم کنین.
‏دلم می‌خواهد برای یک بار هم که شده نباشم ، کسی حضور مرا حس نکند ، از اینکه همیشه بوده‌ام خسته‌ام ، دلم می‌خواهد روزی کسی با دیدنِ چیزی یاد من بیوفتد و با خودش بگوید "چرا نیست ، چرا رفت؟"
امروز غذا گوش دادم ، فیلم خوردم ، آهنگ دیدم و اصلا بهت فکر نکردم:))))
_ کلمات از شرح احوالِ ما عاجزند .
‏+پس آرزوهایمان چه؟ -همه‌ی آن ها را با خود به قبر خواهیم برد.
گاهی آدم به خاطر عبور از مرحله ای چنان درد میکشد و تغییر میکند که دیگر خودش هم نمیتواند خودش را بشناسد . .
شب که میشه ، میوفتم توی رودخونه‌ای از خاطره‌‌ها ، شنا میکنم ، دست و پا میزنم، غرق میشم، خفه میشم ، می‌خوابم .
ولی ادما لا به لای همین حرفای معمولی خورد میشن ، بدون اینکه صدایی ازشون بشنوید.
و چه رفتن ها که می ارزد به بودنهای پوشالی !
- در آخر همه ما تبدیل به یک داستان خواهیم شد.