دلم میخواهد برای یک بار هم که شده نباشم ، کسی حضور مرا حس نکند ، از اینکه همیشه بودهام خستهام ، دلم میخواهد روزی کسی با دیدنِ چیزی یاد من بیوفتد و با خودش بگوید "چرا نیست ، چرا رفت؟"
گاهی آدم به خاطر عبور از مرحله ای چنان درد میکشد و تغییر میکند که دیگر خودش هم نمیتواند خودش را بشناسد . .
شب که میشه ، میوفتم توی رودخونهای از خاطرهها ، شنا میکنم ، دست و پا میزنم، غرق میشم، خفه میشم ، میخوابم .
@AghmaaDooset-Daram.mp3
زمان:
حجم:
6.9M
نبینم غمو اشکو تو چشمات، نبینم داره میلرزه دستات .!"
#بگوشیم🌱