گاهی راحتتر آن است با وجود اندوهی که در درونتان موج میزند لبخند بزنید، تا اینکه بخواهید به همه عالم علت غمگینی خود را توضیح دهید . .
ولی قدر چیزای کوچیکو بدونین ، یه روزی به عقب نگا میکنین و میفهمین که چقد بزرگ بودن.
من فقط شروع کردم به بیرون کردن آدمایی که براشون مهم نیستم از زندگیم، میدونی چیشد؟
بعدش که چشم باز کردم دیدم هیچکس دورم نیست، دیدم که دیگه هیچکسو ندارم، خودمو دیدم من فقط تنها بودم فقط همین !.
دور تر از تمام ادم ها در گوشه ای از اتاق،
پشت میزی نشسته بود و با قلمی ذهنش را درونِ دفترش خالی میکرد : ).
‹اغمــٔـا›
و آنجایی که احمد شاملو گفت:
گاهی به من فکر کن، من حتی به گاهی بودن در فکرت هم راضی ام . . .