ولی بعضی حرفا هست که اصلا گفتن نداره ،
برا همین ترجیح میدی همه رو بریزی تو دلت و یه نفس عمیق بکشی و بگی :
مهم نیست . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بیاید واسه همدیگه بیشتر وقت بزاریم ،
یهو به خودمون میایم میبینیم یکیمون نیستا:))!
رو به روی آینه من دیده میشد اما منی در کار نبود ، او برای همیشه مرا ترک کرده بود.