eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
چه انتظارِ عظیمی نشسته در دلِ ما ؛ همیشه منتظریم و کسی نمی‌آید !
حضورش در اندازه‌ای نبود ، که بتواند تمام جاهای خالی را پر کند اما نبودنش ؛ خلأ معرکه‌ای بود . .
احساس میکنم وارد مرحله جدیدی از غم شدم. میبینم اما اعتراض نمیکنم میشنوم اما فریاد نمیزنم. تنها سقوط میکنم. تنها میمیرم، آهسته میمیرم.
من ، همه‌ی آن‌هایم که رفته‌اند .!
اینجا همه‌ی پروانه‌ها بال شکسته‌اند ؛
میگفت: وقتی یکی دوست نداره و تو اصرار به موندن داری ، مثه این میمونه که خودتو زنده به گور کنی .
مدتیست در فکرِ تبدیل شدن به نبودنی طولانی هستم ، بسیار طولانی:)))
یه جاهایی میشه آدم دیگه حال خودشم نداره ، فقط یه گوشه تنها دراز میکشه و با چشم های باز به درو دیوار نگاه میکنه..
رنگ سیاه غمگین نیست . رنگهای روشن مرا افسرده می‌کنند . خیلی خالی هستند . رنگ سیاه شاعرانه‌ست . شما یک شاعر را چطور تصور می‌کنید ؟ در یک ژاکت زرد روشن؟ احتمالا نه .
همه چیزش را برای رفتن جمع کرده بود تنها خودش مانده بود...