eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ‌
یکی میگفت : " من یک جراحتِ سطحی‌ام که درد داره " من میگم : " من همون جراحت سطحی‌ام که بهش توجه نشد و الان باید قطعش کنن "
چه‌ کسی می‌داند در دلم رازی هست ؛ می‌سپارم آن را به خیالِ شب و تنهاییِ خود.
راستش ، سعی نمیکنم بمیرم ‌؛ فقط چشم براهِ آمدن مرگم ‌؛ مثلِ اینکه در ایستگاه به انتظار آمدنِ قطار روی نیمکتی بنشینی !
میگفت: کسی که خیالتو پر کنه اما دنیاتو نه ترسناک ترین آدم زندگیت میشه...
انقدر خودخوری کرد که بالاخره تموم شد چیزی ازش نموند؛
برای حرف زدن خیلی خسته ام. از حالا به بعد سکوت میکنم و تماشا، شاید آدمها به خودشان آمدند و از هجوم به روح و مغزم، دست برداشتند.
اگر خدا درباره‌ی اندوه من از تو سوال کند چه؟
و میترسم ، از امید کوچکی که بمیرد و خفه شود .
کاش زندگی متوقف میشد ، و بعد از یه استراحت خیلی خیلی طولانی میرفت ادامش . . .
به چیزی فکر نمیکردم ؛ ولی در عین حال ، تقریبا به همه چیز فکر میکردم !.
توییت امشب: