راستش ، سعی نمیکنم بمیرم ؛ فقط چشم براهِ آمدن مرگم ؛ مثلِ اینکه در ایستگاه به انتظار آمدنِ قطار روی نیمکتی بنشینی !
برای حرف زدن خیلی خسته ام. از حالا به بعد سکوت میکنم و تماشا، شاید آدمها به خودشان آمدند و از هجوم
به روح و مغزم، دست برداشتند.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بهتر است بدانید که زمانیکه مکالمه با شما کوتاه تر می شود ، این مکالمه با فرد دیگری بلند تر می شود:))!