eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
دلم می‌خواهد زندگی‌ام را مانند بسته‌ای در دست فردی دیگر بگذارم و بگویم : بیا ، برای من دیگر بس است ! حالا تو فکرش را بکن !
خبری از من نیست ؛ به خیال تو مشغولم:)))
و گُم کرده بودند هم را ؛ در آشفتگی ذهن هایشان .
تک تک نورون های مغزش در حال فروپاشی بود . . .
می‌گفت: برای کشتن کسی که توی دلت زندست باید روزی هزار بار بمیری...!
ارغوان! این چه رازیست که هربار بهار با عزای دل ما می‌آید؛
و تو چاقویی هستی که من در درونِ خود می‌چرخانم !.
اما ما محزون‌تر از آن بودیم که با آمدنِ بهار و به قولِ مردم " عید " حالمان خوب، و دلمان شاد شود : ).
متوجه شد که گرچه در اتاقش قفل نیست ، ولی در واقع آزاد هم نیست.
ما آنهایی هستیم که از غم تغذیه میکنیم.