کاش یه جاییو داشتم که فقط واسه من بود ، یه اتاقِ کوچیک هم قبول بود فقط جایی که میتونستم اونجا برم و از همهٔ آدما دور باشم ، همهٔ احساساتمو اونجا بروز بدم و دست از تظاهر کردن بردارم:))))
ویران شدن، تنها برای خانه اتفاق نمیافتد؛ من فروریختن یک نفر، آن هم با یک جمله را به چشم دیده ام !.