آدم همیشه به یه نفر احتیاج داره که باهاش همونجوری حرف بزنه که تو دلش با خودش حرف میزنه . . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
نیش نیزهای بر پارهی جگرم ، از بوسه لبان شما مستی بخشتر بود . چرا که از لبان شما هرگز سخنی جز به ناراستی نشنیدهام:))!
حال من خوب است
نه عاشقم، نه غمگینم، نه دلتنگ...
از شما چه پنهان، این روزها
جای هیچ کسی خالی نیست!
من در بیتفاوت ترین
حالت ممکن قرار دارم...!