eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و اندوه نوعی سلاحِ کشتار جمعی است..
به مو میرسه، پاره هم میشه اما باز گره میزنی و ادامه میدی چون زندگی همینه:)))
حال من خوب است نه عاشقم، نه غمگینم، نه دلتنگ... از شما چه پنهان، این روزها جای هیچ کسی خالی نیست! من در بی‌تفاوت ترین حالت ممکن قرار دارم...!
‌یک‌هو همه‌چیز را گذاشت و رفت،مقصدش گم‌شدن بود ؛
من مدتها پیش فوت کردم اما آنها خیلی دیر مرا دفن خواهند کرد !.
میگفت: ''دوست دارما خعلیم دوست دارم ولی لیاقتشو نداری که بهت بگم''(:
یه جا نوشته بود ؛ میدونم تصمیمی که گرفتم درسته ولی کاش تصمیم درست این نبود چقدر هممون این جمله رو زندگی کردیم . . .
خسته از جانی که گرفتار تن است ؛
آن‌گونه‌ام که انگار مرا درست وسطِ کتابی غمگین فراموش کرده‌اند.
می‌پرسید که چه نقشی در رابطه‌هایم داشته‌ام ؟ استراحتگاهِ انسان های سرگردان!.
جایی دور تر از خودم ایستاده‌ام به تماشایِ کسی که به جای من زندگی میکند ، چه بی‌رحمانه تنهاست و چه به ناچار قوی...