دلم میخواد به همهی آدمای زندگیم بگم اگه براتون کافی نیستم برین، واقعا ترکم کنین.
دلمنمیخواد کسی باشم که ناخواسته بهتون آسیب میزنه، پس اگه اینیکه الان هستم براتون کافی نیس برین؛
چون این بالاترین حد توانِ منه.
ازاین بهتر نمیتونم باشم، یا قبولش کن و اینقدر گِلهمند نباش یا برو...!
‹اغمــٔـا›
منو برگردونین به اون روزایی که فکر میکردم ؛
تنهایی یعنی وقتی کسی خونه نیست .
‹اغمــٔـا›
آدمی که تصمیم گرفته بره ،
چمدونشو جلو چشم تو نمیبنده
یهو از خواب بیدار میشی
میبینی لباساش نیس ، کفشاش نیس ،
لیوانش مونده رو میز ، کلیدش مونده کنار در
صدای خنده هاش هم مونده تو گوشت:)
موج عظیمی از ندانستهها بسویم هجوم آوردهاند و چشمه تمایل به دانستن را در وجودم خشک کردهاند.
چنان درگیر این احساس شر شدهام که گویی تمام وجودم از ابتدا ذرات خوره مانندی بودهاند که تا به امروز مرا تمام کردهاند.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از دنبال کردن کسایی که بهت اهمیت نمیدن دست بردار
چون اینطوری فقط خودتو ناراحت میکنی:))!