آدما تا یه سنی نمیدونن از زندگی چی میخوان ، و از یه سنی یاد میگیرن با نداشتن چیزایی که میخوان کنار بیان .
سعی میکنم کمتر صحبت کنم چون نمیدونم باید چه جملهای و بگم که غم درونم و نشون بده ..
آسانسوری شدهام ، تنها ، در برجی متروک ك . .
سالهاست بهانهای برای اوج گرفتن نداشته است
به خانهام بیا ، خستهام از این همه ایستادگی . . .
میگفت:
اگه چیزی تو زندگی اذیتتون میکنه یعنی داره
یه چیزی بهتون یاد میده . . ؛
و اگه هنوز دارید اذیت میشید یعنی هنوز یاد نگرفتید.