eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏چقدر سکوتت آشناست! ما در کدام تنهایی با هم بوده ایم؟
سخت است همزیستی دائم باکسانی که دغدغه هایت را نمیفهمند ، اما عزیزان تواند ...
مرگ ها ۲دسته اند: مردی که قدم میزند زنی که حرف نمیزند !.
و من چه میدانستم؛ دل هرکس دل نیست:)
من و همه ی هم نسل هایم امیدوارترین افسرده های جهانیم...
باب اسفنجی : فردا دم آفتاب من از اینجا میرم! پاتریک: کاش فردا هوا ابری باشه:)
مدت هاست که آدم ها دیگر به همدیگر پناه نمیبرند .
داغ است، هنوز داغ است؛ خاکستری که از تو بر روی سینه‌ی من خفته‌ست.
از من چیزی باقی نمانده جز کلمه هایی که در سرم میرقصند و حرف هایی که گفته نمی‌شوند. از من چیزی باقی نمانده جز فکرهایی که هیچ وقت رهایم نکردند من چیزی ندارم جز چیزهایی که هیچوقت کسی نخواهد فهمید.
‹اغمــٔـا›
اونجا که تتلو میگه: هی اشکا میخاد بریزه، من پلک میزنم و‌میخندم.
اونجا که شایع میگه: از لای پنجره جوونیمُ فوت میکنمُ دود میشمُ دود میکنمُ