ولی غم انگیزترین قسمت مهربون بودن اونجاست
که هیشکی قدر بودنتُ نمیدونه ولی بازم مهربون میمونی، چون ذاتته و نمیتونی تغییرش بدی . .
سپس در گوشم گفت : حالم چیزی شبیه نشستن در وسط میدان جنگ و فکر کردن به نُتهای گنجشکها در سپیدهدم است.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
وضعیت اقتصادی یه جوری شده منی که دخترم و زن ندارم، شرمنده زن و بچمم:))!
کار از کار گذشت ، آب از سر گذشت ، گذشته ها گذشت و ما در میان خاطرات ثابت ماندیم . . .