ولی کاش میشد همین لحظه و همین موقع از همه چی دل کند و زد به جاده و دور شد از همه چیز !.
‹اغمــٔـا›
؛
یادم باشد که تنهاییم را برای خودم نگه دارم و بغضهای شبانهام را برای کسی بازگو نکنم .
یاد من باشد که فقط برای سایهام بنویسم .
میگفت:
نمیگم توقع داشتم چیزی فراتر از بقیه باشی ولی خب اینکه حتی کم تر از حرفای خودت بودی اذیت کننده بود .
و اگر بدانم در آخر به من بازخواهی گشت ، انتظار کمترین کاریست که انجام خواهم داد: ).