eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
از چی میترسی؟! وقتی از سخت ترین شبهای زندگیت بدون اینکه به کسی چیزی بگی گذشتی:)
دلم‌ یک‌ جای‌ دنج‌ میخواهد؛ آرام‌ و بی‌ تنش . . جایی‌ باشد غیر‌ این‌ کنج‌ تنهایی‌ تا‌ آدم‌ گاهی‌ آنجا‌ آرام‌ بگیرد ‌.
«محکم در بزنید، زیرا می‌خواهید یک مُرده را بیدار کنید.» ژان اوستاش قبل از شلیک گلوله به قلب خود، این جمله را روی در اتاقش می‌نویسد: ).
حرف‌هایم از حجم درد وَرم کرده‌اند ، آنقدر که دیگر از حنجره‌ام بیرون نمی‌آیند و همان‌جا تبدیل به یک بغض شده‌اند !.
حالِ من خوب است ، تنها مدتیست برای بار دیگر مرده‌ام ، همین . . .
در انتظارِ یک خوشبختی بزرگ ، تمام شادی های کوچکم را در غم های بی سر و ته خلاصه کرده ام .
نوشته بود زندگی داره هر روز "کی فکرشو میکرد" تر میشه!..
‏و آن قدر حس تنهایی دارم که انگار یک بار توسط تمام آدم‌های دنیا ترک شده‌ام.
ما مُرده ایم ، توهمِ زندگی کردن را میزنیم؛
زندگی تنها زندانیست که آدم‌ها بی گناه به آن وارد و گناهکار از آن خارج می‌شوند‌ .