eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
این حوالی آدم هایی هستند که بی صدا در میان واژه هایشان بی قراری میکنند.
ولی من هنوزم وقتایی ک حالم خوب نیست میخوابم . . .
من آدم رفتن نبودم ، الانم نیستم. من میمونم ، انقد میمونم که عوض شدن همه آدمای دورمو میبینم ، انقد میمونم که از یه جایی به بعد دیگه چیزی نمیگم ، میشینم یه گوشه از دور نگات میکنم تا روزی که چشممون به چشم هم بیوفته ؛ اونجاست که آرزو میکنی کاش رفته بودم من آدم رفتن نیستم ، من آدم موندن و دیدن پشیمونیتم وقتی که دیگه خیلی دیره !.
میگفت: به بهایِ بدست آوردن کسی مواظب باش خودتو از دست ندی:))))
خیلی دلم می خواهد بروم ، به جایی دور ، بسیار دور ؛ به مکانی بروم که هرگز باز نگردم !
و ما که چون نی‌های شکسته بودیم؛
زندگی ادامه پیدا میکنه و زخم ها التیام می‌یابن و فراموش میشن ، اما عاملِ اون زخم ها ؟ هرگز.
ما ناگریزیم که ادامه دهیم.
حالم گرگ و میش است. شب نیست، خورشید هم طلوع نمیکند. و تمام جهانم بلاتکلیف شده: )!