‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کاش میشد دردایِ کسیو که دوست داری رو انتقال بدی به خودت:))!
این دنیا چه رنج عظیمی میریزد به جان آدمها که هیچ چیز، هیچ چیز، هیچ چیز، آدمِ به استیصال رسیده را نجات نمیدهد. این اقیانوس بیکران چهکار میکند با نهنگها که به یکباره همهچیز را رها میکنند و به ساحل میزنند .؟
پدر خیال میکرد آدم وقتی در حجرهی خودش تنها باشد ، تنهاست.
نمیدانست که تنهایی را فقط در شلوغی میشود حس کرد!