eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
؛
دقیقا وقتی که فکر میکنی غم و غصه کمتر شده و داری خوب میشی و پیشرفت میکنی و میخوای یه نفس راحت بکشی، یه مشکل دیگه اضافه میشه، یچیز دیگه گند میزنه به اعصاب و روانت . انگار شادی و حال خوب فقط یه بخش کوچیکی از زندگی ما رو تشکیل میدن ..
یه عده بودن اومدن مرامشونو نشون بدن از دستشون در رفت چهره‌ی واقعیشونو نشون دادن.
شادی ام با دیگران است و غمم سهم خودم!
میخوام برم زندگیمو بدم دست کسی بگم میشه اینو بگیري؟ بعدش با بیشترین سرعت بدوعم بدوعم و فرار کنم...
:)
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
رنگ عوض نکن میخوری زمین اینو از برگای پاییزی یاد گرفتم:))!
سلام
به قول فروغ فرخزاد : ما هرچه را که باید از دست داده باشیم ، از دست داده ایم ما بی چراغ به راه افتادیم ...
آدم هرچی قوی تر باشه بیشتر ب ی نفر نیاز داره ک حالشو درک کنه:)
یه روز بی سروصدا میزارم میرم و یه یاداشت هم میزارم "گفته بودم حالم خوب نیس"