ولی خب از یه جایی به بعد فقط دستتو میزاری زیر چونت و میگی ولش کن بالاخره یچیزی میشه دیگه .
‹اغمــٔـا›
- آقا جونم همیشه میگفت :
خاطرههای خوب هیچوقت جایگزین خاطرات تلخ نمیشن فقط کمرنگترش میکنن :)
فقد خاستم بدونی یروزی، یه نفر تو این دنیا
سرِ تو، بخاطرِ تو؛
صداش لرزید، دلش لرزید،
زندگیش لرزید و روزگارش سیاه شد .