وقتی وسطِ راه میفهمی
دوست داشتنت یک طرفه بوده،
انگار از طبقه بیستم پرت میشی پایین،
ولی پا میشی راه میری، همینقدر ترسناک.
‹اغمــٔـا›
َبَر هیچ نِشستیم و بَر این هیچ براندیم؛
دَر هیچ بماندیم و از این هیچ بریدیم.
#کنجِدلِمَن
یکی بهم اسیب میزنه و من هم
همون کار رو باهاش میکنم
اما در آخر آدم بدهِ داستان من میشم .
وقتی یکی بهم میگه یکمی انرژی داشته باش اروم باش دوس دارم موهاشو بکنم
تو چی میدونی درون من چی میگذره؟!