هدایت شده از «حیـاطخلوت!»
چالش میگم
ایسگا گیریه تا جمعه شب فقط میتونین انجام بدین😂
کاش آدم میتونست خودشو بغل کنه سرشو بذاره روی شونه خودش و بلند گریه کنه، برای تموم چیزایی که گذرونده:)))
زمانهایست که از عشق های اصیل و ماندگار ، شاید تنها بتوان در افسانههای کهن نشان گرفت ...
دلم میخواهد چراغهای مملکت را خاموش کنم، همه بنشینیم و هر کس در گوشهای در تاریکی هقهق کند.
میگفت:آدم ممکن است با یک نفر بیست سال زندگی کند و آن شخص
برایش یک غریبه باشد.میتواند با یک نفر بیست دقیقه وقت
بگذارد و تا آخر عمر فراموشش نکند.
بحث سر نوع آدمهاست.
یکی نوشته بود:
تو تجربهی درمانم با هزارن آدمی که باهاشون حرف زدم متوجه شدم بیشترین رنجی که اکثر افراد میبرن بهخاطر اتفاقاتیه که نیوفتاده .